Your browser does not support JavaScript! Klub iznajmljivača privatnog smještaja apartmaninfo.hr

Klub iznajmljivača apartmaninfo.hr

Vodič za iznajmljivače privatnog smještaja uključuje savjete i ideje za unaprjeđenje poslovanje, te bolju popunjenost i veću profitabilnost, propise i zakone, preporuke i popuste, te aktualna događanja bitna za privatni turistički sektor.

Kako povećati popunjenost kapaciteta privatnog smještaja?

Kako povećati popunjenost kapaciteta privatnog smještaja?

28.02.2018. / u Savjeti i ideje / od ApartmanInfo

Veliki broj gostiju iz svijeta i Europe je svakodnevno u potrazi za mjestom gdje će provesti svoj odmor. Ponajviše im je stalo do razumne cijene, odgovarajućeg položaja i kvalitetnog prostora gdje će se moći opustiti i uživajući provesti svoj odmor. Vaš posao kao privatni iznajmljivač je da se baš Vaš apartman, soba ili kuća za odmor istaknu i privuku pažnju gostiju i to je moguće postići uz malo financijskih ulaganja i naravno puno truda i vremena uloženih u ostale marketinške aktivnosti koje uglavnom ne zahtjevaju financijska ulaganje nego samo Vaš trud i vrijeme, stoga...

Pročitajte više

Najčešći razlozi za negativne recenzije gostiju i kako ih izbjeći

Najčešći razlozi za negativne recenzije gostiju i kako ih izbjeći

02.06.2017. / u Savjeti i ideje / od ApartmanInfo

Nijedan apartman, soba ili kuća za odmor nije savršen, čak ni onaj kategoriziran sa pet zvjezdica. Uvijek će se dogoditi da pojedini gosti imaju razlog za primjedbu, kritiku ili negativnu recenziju. Međutim postoje brojne stvari koje privatni iznajmljivači mogu učiniti kako bi njihov smještaj bio bolji i konkurentniji. Jedan od najvažnijih je svakako da se pobrinite da svaki gost doživi nezaboravno iskustvo, te da svoje iskustvo prenese dalje u obliku odličnih ocjena...

Pročitajte više

Gdje oglasiti apartmane i privatni smještaj na internetu?

Gdje oglasiti apartmane i privatni smještaj na internetu?

19.05.2017. / u Savjeti i ideje / od ApartmanInfo

Razvojem interneta poslovanje, osobito privatnih iznajmljivača, se sve više mijenja, te je jedan od najbitnijih segmenata postala online prezentacija, te prisutnost na web portalima specijaliziranih za oglašavanje, tražilicama poput Google-a ili društvenih mreža poput Facebook-a. Paralelno dolazi do razvoja brojnih web portala, agencija i stranica, koje nude oglašavanje, veliku popunjenost i još mnogo toga, međutim postavlja se logično pitanje kako i koga zapravo odabrati?...

Pročitajte više

Kvalitetnim fotografijama do veće popunjenosti smještaja

Kvalitetnim fotografijama do veće popunjenosti smještaja

11.05.2017. / u Savjeti i ideje / od ApartmanInfo

Jeste li znali da kvaliteta i broj fotografija Vašeg smještajnog objekta ima veliki utjecaj na broj upita i rezervacija koje ste ostvarili? Fotografije, osobito naslovna fotografija je prva stvar koju potencijalni gosti vide prilikom pregledavanja stotina oglasa sa raznih portala i stranica, a da privučemo nečiju pažnju u današne vrijeme zatrpanosti mnoštvom informacija na internetu imamo svega nekoliko sekundi. Stoga je kvalitetna i profesionalna fotografija, koja će...

Pročitajte više

Google My Business Besplatni alat za povećanje direktnih rezervacija

Google My Business Besplatni alat za povećanje direktnih rezervacija

21.04.2017. / u Savjeti i ideje / od ApartmanInfo

Ne postoji mnogo besplatnih mogućnosti i alata za uspješno promoviranje smještajnih kapaciteta privatnih iznajmljivača, osobito onih manjih koji imaju do dvije smještajne jedinice. Čak i ako su ti alati besplatni, ipak zahtijevaju određena ulaganja, najčešće vaše vrijeme i trud. Kada pak pronađete takav način promocije vaših smještajnih kapaciteta, trebali biste ga dobro iskoristiti. Korištenje marketinških alata na pogrešan ili nepotpun način je ništa drugo...

Pročitajte više

Kreiranje cijene smještaja i politika cijena privatnih iznajmljivača

Kreiranje cijene smještaja i politika cijena privatnih iznajmljivača

03.04.2017. / u Savjeti i ideje / od ApartmanInfo

Pravilan i dobar omjer cijene smještaja i kvalitete osnovni je cilj kojima bi trebao težiti svaki privatni iznajmljivač. Optimalna kombinacija cijene i kvalitete će osigurati maksimalnu popunjenost, a time i povećati prihode i zaradu od iznajmljivanja privatnih smještajnih kapaciteta. Kreiranje najoptimalnije cijene smještaja nije nimalo lak zadatak, jer ovisi o brojnim parametrima poput lokacije, destinacije, kategorizacije, opremljenosti, dodatnih usluga, općeg...

Pročitajte više

Ugodna komunikacija sa gostima uz Google Translate

Ugodna komunikacija sa gostima uz Google Translate

01.03.2017. / u Savjeti i ideje / od ApartmanInfo

Kvalitetna komunikacija sa gostima je jedan od najvažnijih preduvjeta za uspješno poslovanje iznajmljivača. Zahvaljujući besplatnom Google-ovom alatu iznajmljivači dobivaju mogućnost komunicirati sa gostima iz cijele Europe, ali i svijeta na njihovom materinjem jeziku. Veliki broj stranih gostiju, ali i iznajmljivača u Hrvatskoj govori samo svoj materinji jezik, stoga je ovakav alat neophodan u direktnoj komunikaciji, dogovaranju svih uvjeta rezervacije i naposlijetku u ophođenju sa gostima...

Pročitajte više

Koje sve pogodnosti, sadržaje i usluge ponuditi gostima u apartmanu?

Koje sve pogodnosti, sadržaje i usluge ponuditi gostima u apartmanu?

28.02.2017. / u Savjeti i ideje / od ApartmanInfo

Usluge i posebne pogodnosti koje ste pripremili za goste mogu učiniti veliku razliku između gostiju koji će vas posjetiti samo jedanput ili stalnih gostiju koji će vam se iznova vraćati svake godine. Što više sadržaja, pogodnosti i usluga ponudite u svom smještajnom objektu, to je mnogostruko veća šansa da gosti odaberu baš Vas u odnosu na brojnu konkurenciju. Vaši gosti su se odlučili umjesto skupog hotelskog smještaja za povoljniji privatni smještaj, međutim to ne znači da oni...

Pročitajte više

E-mail marketing - nezaobilazni besplatni alat za privatne iznajmljivače

E-mail marketing - nezaobilazni besplatni alat za privatne iznajmljivače

02.02.2017. / u Savjeti i ideje / od ApartmanInfo

U današnje vrijeme većina vas privatnih iznajmljivača prima određen broj e-mail newslettera na svoju elektroničku poštu i to raznorazne ponude najrazličitijih usluga i proizvoda. No, koliko vas ga šalje tj. kreira i na taj način pruža direktnu ponudu svojih smještajnih kapaciteta potencijalnim gostima? Email marketing (e-mail newsletter) nezaobilazan je i još k tome besplatan alat direktnog komuniciranja i direktne prodaje koji u današnjem, sve više digitalnom svijetu turističkih usluga...

Pročitajte više

Facebook kao neophodan alat za sve iznajmljivače

Facebook kao neophodan alat za sve iznajmljivače

25.01.2017. / u Savjeti i ideje / od ApartmanInfo

Facebook kao najpopularnija društvena mreža u svijetu sa više od 1,65 milijardi aktivnih korisnika sigurno ima veliki potencijal i veliki doseg u promociji smještajnih kapaciteta, osobito privatnih iznajmljivača čije poslovanje je personalizirano i veže se ponajprije uz vlasnika smještaja. Kako što bolje iskoristiti sve mogućnosti koje vam Facebook nudi i koliko je zaista potrebno imati i održavati zasebnu facebook stranicu vašeg smještajnog objekta saznajte u sljedećim redcima.

Pročitajte više


Kako uspješno pretvoriti upit u rezervaciju?

Kako uspješno pretvoriti upit u rezervaciju?

02.12.2016. / u Savjeti i ideje / od ApartmanInfo

Kvalitetna i dobro odrađena komunikacija sa gostima putem elektroničke pošte ključ je uspjeha svakog privatnog iznajmljivača koji želi popuniti svoje kapacitete i maksimizirati svoju dobit. Ako ste oglašeni na portalu poput ApartmanInfo sa direktnim kontaktom iznajmljivača i gosta onda će komunikacija putem e-maila biti glavni oblik komunikacije i poslovanja. Ovakav način poslovanja nudi mnogobrojne prednosti za privatne iznajmljivače, jer imate potpunu kontrolu...

Pročitajte više

Oglasni prostor