Your browser does not support JavaScript! Google My Business Besplatni alat za povećanje direktnih rezervacija - Klub iznajmljivača

Google My Business Besplatni alat za povećanje direktnih rezervacija


21.04.2017. / 0 Komentara / u: Savjeti i ideje / od: ApartmanInfo

Ne postoji mnogo besplatnih mogućnosti i alata za uspješno promoviranje smještajnih kapaciteta privatnih iznajmljivača, osobito onih manjih koji imaju do dvije smještajne jedinice. Čak i ako su ti alati besplatni, ipak zahtijevaju određena ulaganja, najčešće vaše vrijeme i trud. Kada pak pronađete takav način promocije vaših smještajnih kapaciteta, trebali biste ga dobro iskoristiti. Korištenje marketinških alata na pogrešan ili nepotpun način je ništa drugo nego gubljenje vremena i novca. S Google My Business-om (Google Moj Posao) vaš smještajni objekt ima dobru priliku za on-line branding, marketing i poptuno besplatni pristup svim gostima koji pretražuju smještaj na internetu. Nezamjenjiv alat za male poduzetnike poput privatnih iznajmljivača.


Google My Business kao prednost nad konkurencijom


Samom registracijom i uspješnim postavljanjem smještajnog objekta u Google My Business poslovnu bazu ste već u znatnoj prednosti ispred konkurencije koja to nije učinila jer se za razliku od njih, vi pojavljujete u svim relevantnim pretragama na Google tražilici na prvim pozicijama. Na Google stranicama možete pročitati savjete o tome kako izraditi i objaviti svoju poslovnu stranicu (vidi ovdje).

Nakon registracije i unosa objekta, morat ćete potvrditi da ste vi zaista i vlasnik navedenog objekta odnosno posla. Metode provjere mogu biti pismo ili potvrda putem telefona, nakon čega slijedi prikazivanje na Google Kartama i u Google pretragama u tražilici. Međutim sama registracija i upis objekta nisu dovoljni da bi dali željeni rezultat. U većini mjesta već je upisano mnogo objekata, a da bi se vaš objekt pojavio u vrhu pretraga, morate nadmudriti konkurenciju.


Kako nadmudriti konkurenciju?


Sam Google nam daje odgovor na to pitanje, te nam pruža informacije o glavnim faktorima koji utječu na rangiranje. Ta tri glavna faktora su relevantnostudaljenost i istaknutost.

Relevantnost - imate potpuno točne i najnovije informacije o vašem poslu i potpuno ispunjeni profil na Google My Business-u
Udaljenost - imate uspješno potvrđenu lokaciju i poslovanje od strane Google-a
Istaknutost - imate što više ocjena gostiju (review), naravno pozitivnih i uz to dobro brendiranu web stranicu koja će biti optimizirana za tražilice (SEO friendly)


7 koraka kako uspješno kreirati i održavati Google My Business profil


1. Registrirajte i potvrdite svoj poslovni profil na Google My Business-u

2. Unesite sve tražene podatke (radno vrijeme, kontakt podatke, kategoriju posla..)

Izaberite kategoriju u Google My Business-u

3. Unesite što više kvalitetnih fotografija koje najbolje predstavljaju vaš smještaj, a ne zaboravite unijeti i opise fotografija

4. Zamolite goste da vam ostave ocjene nakon svog boravka, te odgovorite na njih. Ocjene gostiju će znatno poboljšati ranking na tražilici, a ujedno će i pomoći da se novi gosti odluče za vaš smještaj

5. Otvorite Google+ stranicu koja će automatski biti povezana sa Google My Business-om, te redovito objavljujte novosti, fotografije i korisne informacije za goste

6. Stavite link na vlastitu web stranicu i vodite računa da je web stranica ažurirana, da je prilagođena za mobitele (mobile friendly), te da je optimizirana za tražilice (SEO friendly)

7. Provjeravajte statistiku i ažurirajte vaš profil bar jednom mjesečno što je znak za Google da vam je stalo do poslovanja, te će on ujedno i nagraditi takav odnos sa boljim pozicioniranjem (rankingom)

Ranking u Google My Business-u


Što možete očekivati od Google My Business-a?


My Business je danas nezamjenjiv alat kako za male poduzetnike, tako i za privatne iznajmljivače koji će vam uvelike pomoći da vas gosti pronađu u nepreglednoj šumi rezultata na internetu. Jednom kada se počnete pojavljivati u rezultatima relevantnih pretraga, osjetit ćete veliku razliku u broju posjeta vašim web stranicama i Google+ profilu, a samim time i znatno većem broju upita i direktnih rezervacija. Također vaša lokacija će biti točno označena na Google kartama što će daljnje unaprijediti i olakšati vaše poslovanje, a gosti će vas lakše pronaći i imati povjerenje ako dolaze prvi put. Ovo je vrlo isplativa investicija koja će vam uzeti tek sat ili dva vremena mjesečno za postavljanje i održavanje vlastitog poslovnog profila, a potencijalna dobit može biti višestruko veća u obliku direktnih rezervacija koje pristižu tijekom cijele godine.

Oznake: Google My Business, besplatni alat, direktne rezervacije

Bilo bi nam drago da podijelite svoje ideje i misli u komentarima ispod.

Oglasni prostor