Facebook kao neophodan alat za sve iznajmljivače
28.12.2022.
Facebook kao najpopularnija društvena mreža u svijetu sa više od 1,65 milijardi aktivnih korisnika sigurno ima veliki potencijal i veliki doseg u promociji smještajnih kapaciteta, osobito privatnih iznajmljivača čije poslovanje je personalizirano i veže se ponajprije uz vlasnika smještaja. Kako što bolje iskoristiti sve mogućnosti koje vam Facebook nudi i koliko je zaista potrebno imati i održavati zasebnu facebook stranicu vašeg smještajnog objekta saznajte u sljedećim redcima.
Facebook kao idealni alat za veću vidljivost na internetu
Društvene mreže pa tako i facebook najčešće ne funkcioniraju kao prodajni kanali, već pojačavaju vidljivost na tržištu. Gosti uglavnom ni ne pretražuju smještaj putem društvenih mreža već na stranicama specijaliziranih internetskih oglašivača za privatni smještaj ili direktno putem web stranica ako ih iznajmljivači imaju. Međutim facebook kao i ostale društvene platforme nude nekoliko prednosti koje uz ostale marketinške aktivnosti mogu učiniti znatnu razliku i znatno veću popunjenost smještajnih kapaciteta.
1. Vidljivost
Prisutnost na internetu je danas postala neophodna za većinu poslova, osobito u turističkom sektoru i punjenju privatnih smještajnih kapaciteta gdje gosti žele upoznati što bolje svoje domaćine i smještaj u koji dolaze. Facebook kao stranica sa vrlo visokim autoritetom može olakšati i pogurati ranking vaših stranica u relevantnim pretragama na internetu.
2. Građenje povjerenja
Imajući facebook profil, ulijevate dodatno povjerenje u goste osobito one koji dolaze po prvi put jer tamo mogu vidjeti i vaš osobni profil koji je vezan za profil smještajnog objekta. Također gosti mogu ocijeniti vaš smještaj, a ako imate odlične ocijene i recenzije, uvelike si povećavate šanse za novo ostvarene rezervacije.
3. Dodatna komunikacija
Putem facebook-a možete komunicirati sa zainteresiranim gostima, osobito onima koji više preferiraju ovakav način komunikacije, a u dosta slučajeva možete čak ostvariti i rezervaciju.
4. Promoviranje različitih sadržaja
Svaki put kad netko označi da mu se vaša objava sviđa ili ju podijeli (like i share gumbovi), prikazat će se i prijateljima te osobe na njihovom Facebook zidu, što predstavlja besplatnu dodatnu reklamu. Stoga podijelite što više korisnih informacija za goste, poput primjerice informacija o najboljim plažama, preporuke dobrih restorana, prirodnim i kulturnim znamenitostima te zabavnim manifestacijama koje se održavaju u vašem mjestu...
5. Besplatna reklama
Kreiranje profila na facebooku, je u potpunosti besplatno i tako će uvijek i ostati. Postoji mogućnost za plaćeni oglas, međutim i osnovni oglas ako je kvalitetno napravljen i dobro vođen može polučiti veliki uspjeh.
6. Povezivanje sa web stranicom
Facebook također nudi i više raznih opcija oglašavanja poput promoviranja vlastitih web stranice ako ju imate, a na web stranicama možete postaviti facebook like i share gumbove.
Kako oglasiti apartmane na Facebook-u?
Za otvaranje facebook profila vaših smještajnih kapaciteta potrebno je imati vlastiti facebook profil. Prilikom odabira imena, preporučamo da stranica nosi naziv vašeg apartmana i destinacije u kojoj se nalazite (npr. Apartmani Šime Trogir). Na ovaj način će vas tražilice, odnosno gosti lakše pronaći jer koristite ključne riječi koje gosti upisuju prilikom pretrage na internetu. Prilikom uređivanja stranice, svakako unesite sve potrebne informacije, postavite naslovnu i profilnu fotografije, te objavite nekoliko albuma fotografija (ekstrijera, interijera, mjesta i okolice). Pobrinite se da redovito objavljujete koristan i kratak sadržaj jer je pažnja korisnika društvenih mreža vrlo kratka i površna. Neke od tema mogu biti promocija smještajnog objekta putem objava popusta, akcijskih i last minute cijena, događaja i raznih zanimljivosti u destinaciji, aktualnih tema u svijetu turizma, atraktivnih fotografija destinacije, a uvijek možete poželjeti ugodan dan pratiteljima i čestitati im nadolazeće blagdane.
Ažuriranje facebook stranice kao ključ uspjeha
Sama izrada facebook profila vašeg smještajnog objekta nažalost nije dovoljna, jer cijela poanta društvenih mreža je interakcija među korisnicima, tako da ćete i vi morati biti aktivni i pokušati sa raznim aktivnostima što više zainteresirati svoju ciljanu publiku. Najčešće se to postiže redovitim objavama fotografija i korisnog sadržaja koje ne bi trebale biti ni prečeste tako da ne dosadimo pratiteljima, ali ni prerijetke tako da ne ostavimo loš i neozbiljan dojam. Idealno bi bilo jednom tjedno ili najmanje jednom mjesečno objaviti novi sadržaj. Objave na stranicama su javne, za razliku od onih na osobnim profilima i bit će vidljive svima. Čestim objavama vjerodostojnih i provjerenih informacija ostavljate vrlo ozbiljan i profesionalan dojam na potencijalne goste, a također i gradite povjerenje među vama. Jedan od načina za dodatnu promociju je i plaćeni oglas na Facebook-u, koji za cilj ima usmjeriti poruku prema onim korisnicima Facebook-a koji su pretraživali vašu destinaciju i koji bi bili zainteresirani za rezerviranje smještaja upravo kod vas. Ovakav način promocije se najviše isplati u vrijeme kada su rezervacije smještaja česte.
Osim facebook-a postoje još nekoliko popularnih društvenih mreža poput Google+-a ili Twitter-a koji također funkcioniraju na sličnom principu, tako da je poželjno otvoriti profile i na ovim platformama. Iznajmljivanje smještaja je postao vrlo ozbiljan posao i iznajmljivači koji imaju takav pristup prema poslovanju sigurno će znati iskoristiti sve prednosti društvenih mreža, osobito Facebook-a. Ako još nemate otvoren facebook profil za vaš smještajni objekt ili ako imate, a niste aktivni onda gubite brojne mogućnosti i prilike za nove goste i nove rezervacije. Iskoristite potencijal društvenih mreža i interneta, te unaprijedite i olakšajte svoje poslovanje.
Oznake: Facebook, besplatno oglašavanje, direktna komunikacija s gostima
Bilo bi nam drago da podijelite svoje mišljenje, iskustva i pitanja u komentarima ispod
Pretraži blog
Kategorije
Klub iznajmljivača - newsletter!
Želite li dobivati korisne savjete, ideje i preporuke za unaprjeđenje poslovanja kao privatnog iznajmljivača, pretplatite se na naš newsletter!