Što je virtualna šetnja i zašto je korisna za privatne iznajmljivače?

Što je virtualna šetnja i zašto je korisna za privatne iznajmljivače?

31.10.2019.


Zamislite da možete potencijalne goste provesti kroz apartman ili kuću za odmor te im pritom istaknuti sve prednosti vašeg smještaja bez da oni fizički uđu u vaš prostor. Upravo vam virtualna šetnja to omogućava. Većom dostupnosti društvenih mreža koje su ubrzale razmjenu fotografija, videozapisa i ostalih multimedijalnih sadržaja, te poboljšanjem fotoaparata i kamera postepeno se razvijaju nove tehnike snimanja odnosno prezentacije vašeg proizvoda. Jedna od njih je virtualna šetnja snimana kamerom od 360°

Virtualna šetnja je simulacija određene lokacije uz pomoć uzastopno snimljenih fotografija ili videozapisa koji pomažu u kreiranju realističnog prikaza stvarnosti. Drugim riječima, virtualna šetnja vam omogućuje da teleportirate potencijalne goste odmah u vaš smještaj koji, uz pomoć rotirajuće kamere koja snima pogled od 360°, mogu doživjeti iz svih mogućih kuteva. Doduše, oni će to napraviti virtualno putem web stranice ili Google tražilice, ali virtualna šetnja im omogućuje da jednim klikom uđu i uživaju u svim čarima vašega doma.

Kome treba virtualna šetnja i zašto su one korisne?

Virtualne šetnje imaju široku primjenu kod prezentacije nekretnina i ugostiteljskih objekata bilo da se radi o hotelu, restoranu ili apartmanu. Hoteli sve češće na svojim web stranicama nude virtualne šetnje s ciljem povećanja prihoda od rezervacija pružajući potencijalnim gostima šetnju kroz nekretninu i sve njene pogodnosti.

Virtualne šetnje osmišljene su tako da omoguće vašim potencijalnim gostima ulazak u vaš objekt s bilo kojeg uređaja. Pomoću nje možete pokazati interijer i eksterijer, pa čak i prenijeti atmosferu svog prostora. Dok gledaju i šeću od sobe do sobe, zamišljat će kako bi bilo dobro da baš sada kod vas sjede na terasi uz čašu vina i predivan pogled na more.

Prema Nielsen Norman grupi, većina korisnika ostaje na web mjestu manje od 59 sekundi. Dakle, ako ne uspijete privući pažnju korisnika za manje od minute, izgubili ste ih. Virtualne šetnje su dobar primjer zanimljivog sadržaja zbog kojeg će korisnici željeti ostati na vašoj web lokaciji te ih zaintrigirati da provedu svoj godišnji odmor baš kod vas. Ne samo da će virtualne šetnje vizualno angažirati vaše potencijalne goste, već će im pružiti i mogućnost da steknu puno bolju predodžbu o tome što radite i što im možete ponuditi.

U nastavku navodimo samo neke od prednosti virtualnih šetnji za privatne iznajmljivače:

  • Vaš prostor je otvoren za posjetitelje 24 sata dnevno
  • Virtualne šetnje povećavaju vašu prisutnost u Google rezultatima pretraživanja, odnosno pretragom ključnih riječi prilikom pretrage smještaja u vašem gradu ili mjestu, vaš smještaj će se prikazivati prije konkurencije (putem Google My Business profila).
  • Virtualna šetnja izdvaja vas od konkurencije. Pomoći će vam u atraktivnijoj i profesionalnijoj prezentaciji vaše ponude čime ćete u konačnici privući više gostiju. 
  • Povećava vrijeme zadržavanja posjetitelja na web stranici. Statistički podaci pokazali su da se web stranice koje imaju virtualnu šetnju gledaju 5 do 10 puta duže od onih bez virtualne šetnje. To također direktno utječe na poziciju prilikom pretrage smještaja na najpopularnijim svjetskim tražilicama. 
  • Virtualna šetnja pruža dodatno povjerenje u vaše poslovanje jer gosti mogu pregledati unutrašnjost i eksterijer smještaja iz različite perspektive. 
  • Povećava promet i angažman gostiju na vašim web stranicama. Prema istraživanju BIA / Kelsey, 97% potrošača prije kupovine putem Googlea istražuje proizvod i usluge na nekoliko različitih izvora. Bez obzira na to radi li se o maloprodaji ili uslužnoj djelatnosti, istraživanja upućuju da je više ljudi spremno rezervirati vaš smještaj ako mogu vidjeti odnosno doživjeti što nudite.

Primjer kvalitetne fotografije za smještaj

 

Kako se radi virtualna šetnja?

Virtualna šetnje sastoji se od panoramskih slika koje su uređene i neprimjetno povezane u jedan komad. Na primjer, ova virtualna šetnja hotela Skalinada na Hvaru napravljen je od 120 panorama. Virtualne šetnje izrađuju se visoko kvalitetnom  kamerom, koja omogućuje snimanje prostora velikom brzinom i odličnom kvalitetom. Šetnja može biti napravljena u foto i video formatu. Može se prikazati na svim uređajima i prebaciti na Google Street View, vašu web stranicu ili Facebook profil.

Primjer kvalitetne fotografije za smještaj

 

Vodič za snimanje virtualne šetnje

U nastavku smo pripremili kratak vodič i savjete kojih se valja pridržavati prilikom snimanje virtualne šetnje:

  • Prođite kroz prostor ili lokaciju koju želite snimiti i odredite ključna područja koja svakako želite istaknuti potencijalnim gostima
  • Odaberite idealno vrijeme za snimanje. Popodne će biti najviše svijetla, međutim zbog jačine svijetla fotografije mogu biti presvijetle. Stoga, najbolje vrijeme za snimanje virtualne šetnje nekretnine je poslijepodne kada je boja svijetla toplija što će učiniti fotografije kvalitetnijima.
  • Počistite i posložite prostorije koje su predmet snimanja. Budite sigurni da su prostorije za vrijeme snimanja čiste i uredne. Nemojte zaboraviti da kamera snima 360° te će se svi predmeti koji nisu pospremljeni vidjeti na snimci.
  • Napravite malu reorganizaciju prostorije. Pomaknite nepotrebne dekoracije i namještaj koji ne uljepšavaju snimku. Za potrebe snimanje sklonite kablove od televizora, kantu za smeće i ostale nepotrebne sitnice. 
  • Upalite svjetla i raširite zavjese. Većina kamera za virtualne šetnje još uvijek nemaju ugrađen flash, stoga je potrebno napraviti sobu što je moguće svjetlijom. Upaljena svjetla dat će dojam topline vašeg doma. Otvorite prozore i vrata prema terasi ili balkonu kako bi se uhvatio svaki atraktivni pogled. 
  • Ne zaboravite da kamera snima pod 360° te ćete ući u kadar u slučaju ako se ne sklonite van vidnog polja kamere. 
  • Pazite da fotografije nisu preblizu objekata poput kreveta ili zida, koji umanjuju atraktivnost virtualne šetnje.
  • Pazite na ogledala Kao što i sami možete ući u kadar snimanja, isto se može dogoditi i s kamerom. Preporučamo da pokušate izbjeći fotografije na kojima se vidi kamera u ogledalu. 
  • I za kraj, uvijek uključite fotografije vanjske strane vašeg smještajnog objekta i ulaza. Također razmotrite uključiti šetnju izvana u unutarnje prostorije.

Primjer kvalitetne fotografije za smještaj

 

Je li virtualna šetnje ista kao Google Street View?

Google Business View je usluga virtualne šetnje koja koristi istu tehniku fotografiranja koja se koristi u Google Street Viewu, odnosno nudi 360˚ interaktivne panorame unutar firmi. Nakon što Google objavi virtualnu šetnju, link na virtualnu šetnju se prikazuje izravno na stranici rezultata pretraživanja čime Google nagrađuje iznajmljivače odnosno korisnike koji koriste ovu vrstu prezentacije. Svaki korisnik prilikom virtualnog obilaska pojedine firme se može kretati u po prostorijama unutar firme na isti način na koji se korisnik Google Street View-a može kretati ulicama i cestama.

Google Street View daje dojam vanjštine mjesta, dok virtualna šetnja osim vanjštine, omogućuje ulazak unutar samog prostora. Kada je gotova, virtualna šetnja objavljuje se na Google Maps, odnosno na vaš Google My Business profil. Međutim ona se također može prikazati na svim uređajima i osim na Google Maps, prebaciti na vašu web stranicu ili Facebook profil.

Primjer kvalitetne fotografije za smještaj

 

Gdje naručiti virtualnu šetnju?

Da biste napravili što bolju šetnju preporučujemo da angažirate tvrtku koje je ujedno i Google ovlašteni fotograf. Prvi Web iz Zagreba napravio je virtualne šetnje za veliki broj klijenata diljem Hrvatske uključujući:

Apartman – Apartmani Rapska 

Restoran - Konoba Rino

Prvi Web ima profesionalne fotografe te nudi usluge po pristupačnim cijenama uz najbolji omjer cijene i kvalitete. Kontaktirajte nas putem telefona ili ispunite obrazac na web stranici i saznajte cijenu usluge izrade virtualne šetnje za vaš apartman, kuću za odmor ili luksuznu vilu s bazenom u roku jednog dana.

Primjer kvalitetne fotografije za smještaj

 

Oznake: virtualna šetnja, prezentacija apartmana, marketing, panorama,

Bilo bi nam drago da podijelite svoje mišljenje, iskustva i pitanja u komentarima ispod


Pretraži blog
Klub iznajmljivača - newsletter!

Želite li dobivati korisne savjete, ideje i preporuke za unaprjeđenje poslovanja kao privatnog iznajmljivača, pretplatite se na naš newsletter!

Vaša privatnost nam je važna, stoga Vas molimo da pročitete Pravila o privatnosti, s kojima se slažete prilikom dodavanja na našu newsletter listu.

Pratite nas
Oglasite smještajne kapacitete
Oglašavanje apartmana i privatnog smještaja u Hrvatskoj

Oglasite svoje smještajne kapacitete na ApartmanInfo.hr + 11 regionalnih kataloga. Osnovni oglas je u potpunosti besplatan!

Registrirajte se
Web stranice za iznajmljivače
Izrada potpuno responzivnih web stranica za iznajmljivače

Osigurajte bolju popunjenost uz moderne, atraktivne i potpuno responzivne web stranice za već 390 kn godišnje. Preuzmite poslovanje u svoje ruke!

Saznajte više
Savjetovanje i ostale usluge
Savjetovanje i druge usluge za privatne iznajmljivače

Unaprijedite svoje financijsko poslovanje te popunite svoje smještajne kapacitete i maksimizirajte dobit uz kompletan asortiman usluga savjetovanja i izrade studija.

Zatražite neobvezujuću ponudu
Naši partneri
MAAS SAVE pouzdan partner vlasnicima apartmana, poduzećima i obrtnicima u ostvarivanju ušteda bez financijskog ulaganja.
Oglasni prostor