Your browser does not support JavaScript! Anatomija savršeno optimizirane web stranice za iznajmljivače - Klub iznajmljivača

Anatomija savršeno optimizirane web stranice za iznajmljivače


07.08.2017. / 0 Komentara / u: Aktualno / od: ApartmanInfo

Turistički sektor i tržište usluga smještaja u svijetu već nekoliko zadnjih godina raste dvoznamenkastim stopama. To se odnosi i na usluge privatnog smještaja, koji u Hrvatskoj čini gotovo polovicu ukupnih smještajnih kapaciteta. Iznajmljivači u Hrvatskoj bi trebali iskoristiti ovakve pozitivne trendove u turizmu, te što prije, bolje i profesionalnije predstaviti svoju ponudu svim potencijalnim gostima, a jedan od najboljih način je svakako izgradnjom i održavanjem vlastite web stranice, koja će vam služiti kao vrhunska on-line brošura, 24-satni kanal prodaje, te kao sredstvo direktne i indirektne komunikacije s gostima. Kao rezultat visokih provizija koje naplaćuju turističke agencije i veliki svjetski portali poput booking-a ili airbnb-a, gosti se sve više odlučuju za osobniji pristup i direktni način rezerviranja privatnog smještaja. Profesionalna web stranica s modernim i optimiziranim dizajnom i sadržajem može znatno pomoći vlasnicima privatnog smještaja da se istaknu i izdvoje iz brojne konkurencije, te da ostvare više direktnih rezervacija. Svaki aspekt profesionalno izrađene web stranice mora biti optimiziran kako bi privukli što više posjetitelja i kako bi što više posjeta pretvorili u upite i ostvarene rezervacije. Zato smo za sve privatne iznajmljivače izradili ovaj grafički prikaz, gdje ćemo vam pokazati točno koje online značajke web stranice su vrlo važne i neophodne kako bi maksimalno iskoristili sve prednosti koje vlastita web stranica nudi. Također ćemo vam pokazati kako poboljšanje u svim segmentima korisničkog iskustva može generirati više interesa, upita i ostvarenih direktnih rezervacija.


Infografika - Anatomija savršeno optimizirane web stranice


1. Brendiranje smještaja, logo i ime domene

Prije nego što se uopće upustite u izradu vlastite web stranice, potrebno je brendirati vlastite smještajne kapacitete odnosno objekt u kojem se nalaze. Brendiranje privatnog smještaja je neophodno kako bi se razlikovali i isticali u odnosu na konkurenciju, kako bi izgradili povjerenje i odanost među gostima, te kako bi postavili čvrste temelje za sve buduće marketinške kampanje. Pod brendiranjem podrazumjevamo odabir naziva smještaja, te logo odnosno vizualni identitet. Mnogo je različitih pristupa pri odabiru naziva vašeg smještajnog objekta, međutim najčešće je to jedno od obiteljskih imena ili pak mediteranski motivi (npr. Villa Maria, Apartmani Šime, Sobe Vesna, Villa Palma, Apartmani Lavanda....) . Nakon odabira imena, slijedi odabir vizualnog identiteta i logotipa koji možete koristiti svugdje, od web stranice, pa do isprintanih računa, cjenika, kućnog reda, fotografija... Nakon toga slijedi odabir naziva domene, koji mora sadržavati naziv smještaja i po mogućnosti mjesta u kojem se nalazi, te bi bilo poželjno da ne bude dulji od dvije, maksimalno 3 riječi (npr. villa-maria-primosten.com, apartments-sime.com, rooms-vesna-brela.com, villa-palma.com, apartments-lavanda.com).

2. Naslovna slika i naslov

Naslovna slika mora biti pri vrhu početne stranice, a svrha joj je da zaokupi pažnju posjetitelja, te da pokaže ono najbolje što vaš smještaj i mjesto nude (vaše jedinstvene smještajne propozicije). To može biti jedna statična fotografija ili nekoliko njih u galeriji koje će se izmjenjivati i prikazivati one najzanimljive i najatraktivnije fotografije. Kada su te naslovne fotografije u paru s privlačnim naslovom i podnaslovom koji jasno ističu sve vaše prednosti, onda takva kombinacija ostavlja savršen prvi dojam na sve posjetitelje.

3. Responzivnost i brzina web stranice

Već zadnjih nekoliko godina Google prilikom rangiranja web stranica daje određenu prednost onim web stranicama koje su prilagođene svim uređajima od stolnih računala, laptopa, tableta, pa sve do pametnih telefona. Responzivan dizajn upravo omogućuje to da se sadržaj vaše web stranice bez problema prilagođava svim veličinama ekrana, te omogućuje odlično korisničko iskustvo svim posjetiteljima, bez obzira sa kojeg uređaja ga pregledavali. Slično kao što zastarjeli i statičan dizajn web stranice može odbiti potencijalne goste da pošalju upit ili naprave rezervaciju, isto tako i sporo učitavanje web stranice može djelovati na sve posjetitelje. Stoga gotovo instant brzina učitavanja web stranice je nužna ako želite zadržati korisnike dovoljno dugo da ostanu zainteresirani, da pročitaju cjelokupnu ponudu, pregledaju sve fotografije i na kraju pošalju upit i naprave rezervaciju.

4. Opis smještaja i poziv na rezervaciju

Središnji kreativni element oglasa, opis smještaja nalazi se odmah ispod naslovne fotografije, te sadrži cjelokupnu vašu ponudu, sve prednosti vašeg smještajnog objekta, a također služi i kao poziv svim potencijalnim gostima da odaberu baš vašu uslugu smještaja. Potrudite se napisati primamljivu, detaljnu i unikatnu ponudu, predstavite se svojim gostima, istaknite sve prednosti i pogodnosti, te sve dodatne usluge koje nudite gostima. Nakon detaljnog opisa vašeg smještaja bitno je da postavite tzv. gumb u kontrastnoj boji koji poziva na rezervaciju („Rezervirajte sada” ili “Make reservation”), kako bi omogućili gostima slanje direktnog upita.

5. Smještajne jedinice

Svaka smještajna jedinica treba biti prikazana zasebno sa vlastitom fotogalerijom, te osnovnim podacima o veličini, opremljenosti, orijentaciji....

6. Cjenik i upute za rezervaciju

Cjenik svih smještajnih jedinica je neophodan i obavezan, ako se želite u potpunosti predstaviti svojim gostima. Uvijek prikažite cijene svojih smještajnih jedinica po sezonama, te ga svake godine po potrebi ažurirajte. Web stranice i oglasi koji imaju jasno istaknute cijene imaju znatno veće šanse za dobivanje upita od gostiju. Također je potrebno imati istaknute upute i uvjete za rezervaciju, te broj bankovnog računa za uplatu depozita, kako bi direktna rezervacija bila osigurana.

7. Opis mjesta

Upoznajte sve svoje posjetitelje sa mjestom u kojem se nalazi vaš smještajni objekt. Obavezno svojim rječima napišite kratko o povijesti mjesta, turističkoj ponudi, plažama, aktivnostima, posebnostima, te zanimljivostima u okolici. Ne preporučamo kopirati tuđe sadržaje sa interneta, kako bi vaša web stranica bila što unikatnija i bolje rangirana u svim pretragama. Opis mjesta upotpunite vlastitom kratkom fotogalerijom u kojoj ćete istaknuti sve one zanimljivosti i atrakcije o kojima ste i pisali.

8. Recenzije, ocjena smještaja i digitalne značke

Gosti vole čitanje recenzija i većina ljudi će to učiniti, osobito prije online kupnje. Zamolite goste koji su boravili u vašem smještajnom objektu, da vam napišu recenziju, a sve dobre kritike možete postaviti na web stranicu, koje će potaknuti druge goste da rezerviraju i provedu svoj godišnji odmor baš kod Vas. Drugi način kako bi svim posjetiteljima prikazali kredibilitet odličnog domaćina je prikazom vanjske ocjene u obliku digitalne značke (TripAdvisor značka, ocjena na Booking-u, značka lokalne Turistička zajednice, nagrade i priznanja).

9. Kontakt formular i točna lokacija

Funkcionalan kontakt formular je obavezan za svaku web stranicu i obično se postavlja pri dnu web stranice, nakon što je gost pregledao cjelokupnu ponudu, fotografije i cjenik. Bez obzira što imali istaknutu i vašu email adresu, kontakt formular olakšava slanje upita, a sva daljnja komunikacija između vas i zainteresiranog gosta se odvija putem email-a ili telefona. Uz kontakt formular se uvijek prikazuje i točna adresa, odnosno lokacija vašeg smještajnog objekta na google karti.

10. Footer i integracija sa društvenim mrežama

Na samom dnu web stranice nalazi se footer (podnožje) u kojem se uključeni svi korisni linkovi za goste (vremenska prognoza, lokalna turisticka zajednica, uvjeti na cestama...), kontakt informacije (kućna adresa, broj telefona i email adresa), te linkovi na društvene mreže. Društveni mediji mogu biti jako utjecajni za potencijalnog gosta prilikom odluke o rezervaciji. Istraživanje prosječnog gosta uključuje i određeno vrijeme provedeno na stranicama kao što su Facebook, provjeru fotografija, postova i ocjena od prethodnih gostiju. Stoga potrebno je biti aktivan na društvenim mrežama, osobito Facebook-u, te integrirati gumbove za like i share (sviđanje i dijeljenje), kako bi vaša ponuda i prezentacija smještajnog objekta bila što vidljivija u on-line svijetu privatnog smještaja u Hrvatskoj.

Imate li vlastitu web stranicu? Da li vaša trenutna web stranica ima sve od navedenih značajki? Povjerite nam izradu nove ili redizajn stare web stranice, kako bi dobili savršeno optimizirane web stranice, te osigurajte funkcionalnu web stranicu koja će raditi za vas i prodavati vaše smještajne kapacitete 24 sata na dan, 365 dana u godini!

Izradite vlastitu optimiziranu web stranicu!

Oznake: infografika, optimizirana web stranica, uspješno poslovanje iznajmljivača

Bilo bi nam drago da podijelite svoje ideje i misli u komentarima ispod.

Oglasni prostor