Your browser does not support JavaScript! Koliko je SEO bitan za iznajmljivače? | ApartmanInfo

Koliko je SEO bitan za iznajmljivače?


20.03.2017. / 0 Komentara / u: Aktualno / od: ApartmanInfo

Iznajmljivači, osobito oni koji ostvaruju više direktnih rezervacija nego indirektnih putem agencija i ostalih posrednika, zasigurno su čuli za pojam SEO i što on znači i koliko je bitan za uspješnu promociju i iznajmljivanje smještaja. Danas u digitalnoj eri, ako vas kupci odnosno gosti ne mogu pronaći na internetu to je kao da i ne postojite, osobito u turističkom sektoru gdje gosti imaju priliku birati između brojnih drugih mogućnosti i konkurencije. Dobro razumijevanje SEO-a i tražilica može znatno unaprijediti poslovanje malih privatnih iznajmljivača koje će rezultirati višom posjećenosti, a u konačnici i većim brojem rezervacija.


Što je SEO?

Search Engine Optimization (SEO) je proces koji utječe na vidljivost web stranice u organskim (neplaćenim) rezultatima web-tražilice (najčešće je riječ o Google-u). Bolje odnosno više rangirane web stranice se znatno češće pojavljuje pri vrhu rezultata pretraživanja, što im garantira znatno veću posjećenost, a time i znatno veće šanse za konverziju posjetitelja u sigurnog gosta sa potvrđenom rezervacijom. Drugim riječima iznajmljivači koji shvaćaju važnost ovog procesa će imati mnogo veće šanse za ostvarenim rezervacijama i boljom popunjenosti smještaja, nego oni koji ovome ne pridonose nikakvu pažnju. Kao vrlo bitna marketinška strategije na internetu, SEO proučava kako tražilice rade, što ljudi pretražuju na internetu, ključne riječi koje posjetitelji upisuju u tražilice i koje rezultate tražilice daju prilikom pretrage i zašto. Optimiziranje web stranica uključuje uređivanje sadržaja, te HTML koda (on page optimization) koji za cilj ima povećanje relevantnosti za određene ključne riječi i uspješno indeksiranje od strane tražilica. SEO je ključan za iznajmljivače koji posjeduju vlastite web stranice, no međutim razumijevanje SEO-a i tražilica poput Google-a može uvelike pomoći i iznajmljivačima koji se više oslanjaju na facebook stranicu ili na razne oglase na drugim web portalima.


Kvalitetan sadržaj kao najbitniji faktor SEO-a

SEO kao bitan faktor za iznajmljivače


Svrha sadržaja web stranica, facebook stranica ili raznih oglasa je dovesti što više posjetitelja na vaše stranice i na kraju pretvoriti što više posjeta u ostvarene rezervacije. Kvalitetna prezentacija je temelj za uspješnu promociju na internetu, a pažljivo napisan sadržaj je ključ za uspješnu prezentaciju smještaja. Ne morate trošiti novac na online tutoriale ili skupe samozvane SEO gurue. Sve što trebate napraviti je pokrenuti nekoliko jednostavnih provjera kako bi bili sigurni da je vaš sadržaj u svim oglasima, na fecebook stranici i web stranici što je više moguće SEO-friendly, odnosno prilagođen tražilicama.

1. Odabir ključnih riječi

Prije svega, potrebno je odrediti ključne riječi. Morate biti sigurni da su ključne riječi relevantne, dovoljno specifične, i da odašilju pravu poruku. Najbolje ključne riječi nisu zapravo pojedinačne riječi, nego izrazi sa 2-4 riječi kojima možete filtrirati neprikladan promet, te se usredotočiti na pretraživanja koja su u skladu su sa vašim oglasom. Dobar primjer Apartmani Kod Šime u centru Trogira, a loš primjer Apartmani Šime.

2. Unikatan sadržaj

Prezentirajte sebe, svoj smještaj i mjesto jedinstvenim i unikatnim sadržajem. Nemojte prepisivati sa drugih web stranica (osobito opis mjesta), nego se potrudite i svojim riječima opišite i prezentirajte cijelokupnu ponudu, a tražilice će vas nagraditi kroz viši ranking u relevantnim pretragama.

3. Varijante i redoslijed riječi

Iako je još uvijek najbolje da se usredotočite na nekoliko primarnih ključnih riječi, male varijacije primarnih ključnih riječi su vrlo poželjne ako ih strateški rasporedite kroz cijeli sadržaj.

4. Naslovi, podnaslovi i URL

Tražilice znatno bolje rangiraju vašu web stranicu ili oglas ako su ključne riječi uključene u naslovima, podnaslovima, URL strukturi i nazivu domene. Isto vrijedi i za sadržaj i meta opis stranice. Važno je da je meta-opis koherentan i ima istaknute sve primarne ključne riječi.

5. Čitljivost i zadržavanje

Morate biti sigurni da je sadržaj što čitkiji i pravopisno točno napisan. Tražilice analiziraju vrijeme zadržavanja posjetitelja na stranici, što znači da morate imati sadržaj koji će zainteresirati vaše posjetitelje i koji će se što dulje zadržati na vašim stranicama i oglasu.

6. Fotografije, slike i video reprodukcije

Veliki blokovi teksta često djeluju odbojno posjetiteljima, osobito kada većina posjetitelja samo djelomično proleti kroz tekst ili koriste tablete i mobitele na kojima veliki blokovi teksta izgledaju predugačko, masivno i nezanimljivo. Stoga ubacite što više slika, fotografija ili video reprodukcija koji će dodatno zainteresirati vaše posjetitelje i učiniti oglas atraktivnijim i zanimljivijim za pregledavanje. Ako ste u mogućnosti svakako ispunite sve HTML oznake u postavljenim slikama i fotografijama poput naslova, alt atributa i opisa.

7. Vizualno atraktivan sadržaj

Tekst možete učiniti vizualno privlačnijim grafičkim oznakama, podebljanim istaknutim riječima, podnaslovima, listama, tablicama i svim onim grafičkim rješenjima koja će učiniti sadržaj i oglas vizualno atraktivnim.


Napravite korak više


Osim fokusa na kvalitetan sadržaj koji će biti prilagođen tražilicama i posjetiteljima, postoji još nekoliko načina kako da se odvojite od konkurencije i da vas tražilica nagradi u obliku boljeg i višeg rankinga u pretragama. Izrada detaljnog vlastitog profila personalizira vaše poslovanje, te ulijeva dodatno povjerenje među goste. Stoga postavite svoju sliku i predstavite se svojim gostima kako bi vaš smještaj dobio lice. Ažurirajte sadržaj što češće i objavljujte novosti i interesantne događaje u vašem mjestu koji bi mogli biti interesantni gostima. Tražilice rangiraju i na temelju učestalosti ažuriranja, stoga odvojite bar jednom mjesečno vremena kako bi objavili nešto novo na facebook ili na web stranici. Sve strategije koje će vam pomoći da se u moru oglasa i smještaja vaš oglas ipak izdvoji i bude u prvim rezultatima pretraga su dobrodošle i poželjno je investirati nekoliko sati vremena kako bi ih implementirali. SEO je jedna od takvih nezahtjevnih strategija koja dugoročno može imati mnogostruke koristi. Cilj svih privatnih iznajmljivača je da ostvare što veću popunjenost i što veću zaradu od sezone, međutim bez on-line prisutnosti i dobrog rankinga od strane tražilica to je vrlo teško ili gotovo nemoguće ostvariti. Posvetite malo vremena u optimizaciju i kvalitetu sadržaja vaše prezentacije na internetu i pozitivni rezultati garantirano neće izostati.

Oznake: SEO, web stranice za iznajmljivače, direktni upiti gostiju

Bilo bi nam drago da podijelite svoje ideje i misli u komentarima ispod.

Pretraži blog




Oglasni prostor

Izrada potpuno responzivnih web stranica za iznajmljivače
Savjetovanje i druge usluge za privatne iznajmljivače
Jeftini web hosting za iznajmljivače