Savjetovanje i ostale usluge za privatne iznajmljivače u Hrvatskoj

Sve naše usluge imaju za cilj unapređenja operativnog i financijskog poslovanja, povećanja popunjenosti te maksimizacija dobiti vlasnika smještajnih kapaciteta

Saznajte više

Nudimo kompletan asortiman usluga savjetovanja za turistički sektor s naglaskom na privatne iznajmljivače!
Neovisno savjetovanje iznajmljivača sa svrhom unapređenja financijskog poslovanja, te maksimizacije koristi vlasnika smještaja!
Višegodišnje iskustvo u upravljanju turističkim objektima, garancija su kvalitete i pouzdanosti naših usluga!

Usluge

Nudimo kompletan asortiman usluga za turistički sektor:

Društvo Zephyr d.o.o. za savjetovanje, turizam i usluge specijalizirano je za usluge upravljanja, poslovnog savjetovanja u turizmu i industriji slobodnog vremena s naglaskom na privatne iznajmljivače. Višegodišnje iskustvo u upravljanju turističkim objektima, razumijevanja ključnih nositelja vrijednosti u turizmu te financija, garancija su kvalitete i pouzdanosti naših usluga. Dajemo neovisan i nepristran savjet sa svrhom unapređenja operativnog i financijskog poslovanja, povećanja popunjenosti te maksimizacije koristi vlasnika i korisnika turističkih usluga, temeljen na realnim očekivanjima naših klijenata.

Brendiranje i marketing

Temelj svake uspješne marketinške strategije je prepoznatljiv brend, stoga zajedno s vama kreiramo brend vaših smještajnih kapaciteta

SEO optimizacija

Povećanje online prisutnosti, vidljivost i pozicije na tražilicama (organic search) prilikom pretrage ključnih riječi povezanih uz vašu turističku ponudu

Izrada web stranice

Izrađujemo nove i unapređujemo postojeće web stranice koje će informirati i inspirirati posjetitelje da provedu odmor baš kod vas

Analiza postojećeg stanja

Analiza financijskih rezultata, cjenovne politike, konkurencije, te preporuke za optimizaciju poslovanja i bolje financijske rezultate

Usluge prijevoda

U suradnji s izvornim govornicima nudimo uslugu prijevoda web stranica, promo materijala i tekstova na različite europske jezike (naglasak na češki i poljski jezik)

Upravljanje ili najam turističkih objekta

Kroz stečeno iskustvo, praktična znanja i razumijevanje potreba gostiju učinkovito upravljamo smještajnim kapacitetima

Feasibility i investicijske studije

Naše studije izvedivosti i investicijske studije pružaju idealni temelj za odlučivanja za razvoj i financiranje turističkih projekta

Procjena vrijednosti

Nudimo usluge procjena projekata i nekretnina koje nude detaljan pregled postojeće situacije, moguće buduće zarade i tržišnu vrijednost

Brendiranje & Marketing

Što je uključeno u brendiranje i marketing vašeg turističkog proizvoda

Temelj svake uspješne marketinške strategije je prepoznatljiv brend. Uzimajući u obzir karakteristike i različitosti tržišta, poznavanje i razumijevanje ciljanog tržišta i kako mu se „obratiti“ od iznimnog je značaja za uspjeh. Brend šalje važnu poruku potencijalnim gostima prvenstveno kroz promoviranje prednosti vašeg smještaja u odnosu na konkurenciju te potiče potencijalnog gosta na daljnje istraživanje vašeg proizvoda.

Kako bi izdvojili vašu ponudu iz sve brojnije konkurencije na tržištu privatnih iznajmljivača, potrebno je isticati sve prednosti vašeg smještajnog objekta bilo da ste vlasnik luksuzne kuće za odmor s bazenom, moderno opremljenih apartmana ili atraktivnih soba. Stoga zajedno s vama kreiramo vizualni identitet (logo) i brend vašeg smještajnog objekta. Naš cilj je ispričati priču kroz slike i ideje koje odgovaraju na specifične zahtjeve potencijalnih gostiju. U procesu brendiranja analizom tržišta, konkurencije i mogućnosti razvoja vaših smještajnih kapaciteta, ključnim porukama stvaramo osjećaj topline vaše ponude. Krajnji rezultat je brend koji šalje poruku potencijalnim gostima da će njegove potrebe i očekivanja biti ispunjena.

Internet nudi mjesta poput društvenih mreža, foruma i blogova na kojima se promovira pojedina destinacija ili turistički proizvod. Razumijevanje na koji način i kako koristiti društvene mreže s ciljem pronalaska pravih kanala prodaje i ključnih riječi od iznimne je važnosti za uspjeh na društvenim mrežama. Bilo da želite razviti strategiju razvoja društvenih mreža od nule ili jednokratne kampanje, mi ćemo vam pomoći da razvijete uspješnu stratešku kampanju koja je usmjerena na povećanje prometa. Likeovi, shareanje, komentiranje, twitovi, prijatelji, hashtagovi skreću pozornost na vaš brend ili web stranicu. Svakako prilikom analize postojeće prezentacije analiziramo vašu postojeću web stranicu, a ukoliko još uvijek nemate vlastitu web stranicu svakako preporučamo da je izradite s ciljem uspješnog brendiranja.

Pomoći ćemo vam u prezentaciji vaših smještajnih kapaciteta na najvećim društvenim mrežama Facebook, Twitter, Pinterest i Instagram. Sadržaji prilagođeni za svaku društvenu mrežu omogućuju razumijevanje ciljanog tržišta vašeg turističkog proizvoda te potiču potencijalne goste na odluku o rezervaciji vašeg smještaja. Pomoći ćemo vam u jačanju online prisutnosti i slanju pozitivnih slika vašeg proizvoda. Nudimo sveobuhvatno rješenje koje osigurava da su sve poruke i komunikacija objedinjeni na svim prodajnim kanalima, strateški usmjereni na privlačenje gostiju. Stvaranje sadržaja na društvenim mrežama daju potencijalnim gostima dodatno povjerenje. Naš pristup pretvara interes za vaš proizvod u realizaciju.

Detaljni pregled
SEO

Koje sve korake uključuje SEO optimizacija web stranice

Search engine optimization (SEO) ili SEO optimizacija je proces koji utječe na veću vidljivost web stranice u organskim (neplaćenim) rezultatima web-tražilica, odnosno više rangirane web stranice se znatno češće pojavljuje pri vrhu rezultata pretraživanja, što osim što garantira znatno veću posjećenost vodi i do veće konverzije posjetitelja u sigurnog gosta s potvrđenom rezervacijom. Drugim riječima iznajmljivači koji razumiju značenje SEO optimizacije i koji optimiziraju svoje web stranice imat će veće šanse za ostvarenim rezervacijama i boljom popunjenošću u odnosu na iznajmljivače koji to zanemaruju. SEO optimizacija je jedan od ključnih preduvjeta za uspjeh svake web stranice, a o tome koliko je SEO bitan za privatne iznajmljivače pisali smo na Kluba iznajmljivača.

SEO optimizaciju dijelimo na tri procesa od kojih je svaki bitan za dugoročni uspjeh:

Prije nego se odaberu ključne riječi (keywords) i sadržaj koji želite pozicionirati na tražilicama poput Google-a, Yahoo-a, Bing-a, iznimno je bitno da je web stranica tehnički optimizirana. Tehnički SEO uključuje registraciju na platforme za praćenje posjećenosti web stranice (Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager, itd.), dobrog naziva domene, da je stranica responzivna na svim uređajima pogotovo da je mobile-friendly, da je stranica sigurna što potvrđuje SSL certifikat, brzina otvaranja web stranice, te ostali tehnički aspekti poput uređenje kvalitetne 404 stranice s korisnim linkovima, optimizirane strukture stranice, uređenje robots.txt i sitemap-a.

On-page SEO je kritičan za uspjeh svake web stranice a iako mnogi misle da njega čine samo naslovi, podnaslovi i ključne riječi, on-page SEO je mnogo više od toga. Potrebno je odrediti ključne riječi i fraze (izraze) koje su relevantne i specifične, temeljene na pretragama od strane ciljane publike. Pomoću ključnih riječi i izraza se filtrira neprikladan promet, dok se pozicionira za pretraživanja koja su u skladu sa sadržajem na web stranici. Nadalje kako bi se web stranica pozicionirala na prvim mjestima na tražilicama kod relevantnih pretraga, potrebno je imati unikatan sadržaj koji nije kopiran s drugih web stranica. Tražilice također bolje rangiraju web stranice ako su ključne riječi uključene u naslovima, podnaslovima, nazivu domene i URL strukturi. Veoma bitan faktor je da zainteresirate posjetitelje da se što dulje vremenski zadržavaju na web stranici uz što manju stopu napuštanja (bounce rate) a osim zanimljivim i unikatnim tekstovima to se može postići i pomoću vizualno privlačnim grafičkim oznakama, atraktivnim fotografijama i video reprodukcijama.

Mnogi vanjski SEO smatraju bonusom SEO optimizacije obzirom da se ne može kontrolirati ili u značajnoj mjeri utjecati na vanjske faktore. Dok on-page elementi utječu na relevantnost sadržaja za tražilice, vanjski (eksterni) faktori utječu na autoritet stranice. Vanjski SEO uključuje eksterne linkove (poveznice) na vašu stranicu s visoko autoritativnih web stranica te spominjanja vašeg brenda. Osim linkovima, relevantnost web stanice također se postiže povezivanjem profilima na društvenim mrežama (poput Facebook-a i Instagrama) s vašom web stranicom.

Detaljni pregled
Izrada web stranice

Izrada modernih i atraktivnih web stranica za apartmane, kuće za odmor, sobe i vile

Turisti danas najvećim dijelom planiraju i istražuju svoje putovanje online stoga je veoma važno imati zanimljivu, dobro dizajniranu web stranicu. Kako bi uspješno prezentirali na internetu, web stranica mora sadržavati sve informacije koje su bitne za potencijalne goste. Optimizacija za tražilice (SEO), korištenje ključnih riječi i stvaranje novih sadržaja samo su dio elemenata uspješne web stranice.

Mi izrađujemo nove i poboljšavamo postojeće web stranice koje informiraju i inspiriraju posjetitelja. Naš tim osigurava kontinuirane konzultacije tijekom cijelog procesa izrade čime naš klijent ne dobiva samo atraktivnu web stranicu nego i osnovna znanja o tome kako izgraditi uspješnu stranicu i prezentaciju vašeg turističkog proizvoda. Kroz proces izrade pojasnit ćemo važnost dizajna, nove generacije interaktivnog sadržaja, označavanje slika te ostalih sadržaja potrebnih za stvaranje uspješne web stranice koja prodaje vaš turistički proizvod.

Za iznajmljivače koji se profesionalno bave iznajmljivanjem smještaja pripremili smo sasvim novi koncept web stranice - destinacijski orijentiranu web stranicu. Destinacijski orijentirana web stranica se bazira na prezentaciji destinacije u kojoj se nalazi vaš smještajni objekt, a uključuje unikatne tekstove koji opisuju destinaciju i cjelokupnu ponudu uključujući turistički vodič mjesta i regije u kojoj se nalazi. Cijela web stranica je pripremljena na način da pruži što više korisnih informacija o destinaciji koje zanimaju gosta prije dolaska i rezervacije smještaja. Prezentacijom mjesta i regije, atrakcija, zanimljivosti i događanja u i oko destinacije, u stvari prodajete vaš smještaj. Destinacijski orijentirana web stranica uključuje različite funkcionalnosti poput kalendara zauzetosti, plaćanja putem PayPal-a i slično

Detaljni pregled
Analiza

Analiza postojećeg stanja i preporuke za optimizaciju poslovanja

  • Analiza lokacije i konkurencije te pregled ciljanog tržišta

    Prvi korak u unapređenju vašeg turističkog proizvoda je razumijevanje prednosti i nedostataka, kako vas tako i konkurencije. Nakon provedene analize lokacije na kojem se vaš objekt nalazi, dajemo pregled ciljanog tržišta te definiranje inicijalnih koraka u određivanju prodajne strategije. Kroz analizu konkurencije dajemo preporuke za korekciju cjenovne politike kako bi dodatno povećali prihode te smanjili neiskorištenost smještajnih kapaciteta. U izradi cjenovne politke, temeljem vaših preferencija te našeg nepristranog savjeta, zajedno definiramo i optimalne promotivne pakete.

  • Prodaja i pregled optimalnih kanala prodaje

    Prodaja i kanali prodaje predstavljaju jedan od ključnih elementa za uspješnu sezonu. Vodeći se upravo tom činjenicom, zavisno o vrsti smještajnih kapaciteta, lokaciji, ciljanom tržištu i ostalim bitnim čimbenicima, analiziramo trošak i koristi od postojećih prodajnih kanala te dajemo pregled optimalnih prodajnih kanala navodeći njihove glavne prednosti i nedostatke. Nakon provedene analize i korekcija doći će do povećanja broja upita, a samim time i broja rezervacija.

  • Analiza operativnih i financijskih rezultata

    Analiza operativnih i financijskih rezultata podrazumijeva uvid u prethodno ostvarene poslovne rezultate, ključne pokazatelje poslovanja (operativne) i alate koji će omogućiti definiranja ciljeva, godišnjih planova te praćenje popunjenosti i maksimalne iskorištenosti kapaciteta. Financijska analiza također sadrži analizu prihoda od usluge smještaja i ostalih usluga, analizu troškova energije, materijala, vanjskih usluga i ostalih troškova te dobiti. Prema potrebi, analiziramo i dodatne financijske i operativne pokazatelje.

  • Prezentacija smještajnog objekta

    Kako bi privoljeli potencijalnog gosta u rezervaciju ključno je pripremiti kvalitetnu prezentaciju smještaja. Prezentacija između ostalog uključuje fotografije smještajnih kapaciteta, okoline i pogleda, detaljne opise sadržaja koji su dostupni gostima, lokaciju i opremljenost smještajnih kapaciteta pomoću kojih se prezentirate potencijalnim gostima bilo putem agencija, društvenih mreža ili vlastitih web stranica. Cilj prezentacije je istaknuti ponudu i prednosti koji vas izdvajaju od konkurencije te čine vaš smještaj jedinstvenim. Kvalitetna prezentacija, vlastita web stranica i fotografije smještaja neke su od najvažnijih stavki te najkorisnije marketinško ulaganje. Nakon provedene analize osim preporuka za unapređenje prezentacije, dajemo pregled nužnih ulaganja potrebnih za unapređenje ponude s procjenjenim okvirnim troškovima te koristima koji su reflektirani kroz uvećane prihode i veću popunjenost kapaciteta.

  • Analiza vizualnog identiteta i brenda

    Obzirom da gosti najveći dio istraživanja svog odredišta rade online, te da raste postotak rezervacija koje se realiziraju putem interneta kako bi bili konkurentni potrebno je biti prisutan na mjestima koje potencijalni gosti istražuju. Stoga, marketing putem društvenih mreža i vlastite web stranice postao je iznimno važan dio u pretvaranju upita potencijalnog gosta u rezervaciju. Naša analiza uključuje analizu vizualnog identiteta i brenda turističkog proizvoda, odabranih fotografija i videa te poruka koji vaš proizvod šalje potencijalnim korisnicima. Također, analiziramo i vašu web stranicu, a ukoliko još uvijek nemate vlasitu web stranicu ovdje možete vidjeti što uključuje izrada web stranice te zašto je ona nužna za uspješan turistički proizvod.

  • Analiza postojećih standarda ponašanja

    Nadalje, analiziramo postojeće standarde ponašanja koji između ostalog uključuju zaprimanje rezervacija, komunikaciju s gostima, vođenje evidencije o popunjenosti i ostale evidencije o gostima, rješavanje reklamacija, uređenje interijera, uređenje zajedničkih površina te ostale operativne standarde. Na osnovu izvršene analize, dajemo naša zapažanja te prijedloge za optimizaciju operativnih procesa.

  • Analiza recenzija gostiju

    Današnji gosti se prilikom pretrage smještaja putem interneta i prije rezervacije smještaja, informiraju o glavnim prednostima i nedostacima pojedinog smještaja čitajući recenzije. Stoga privatni iznajmljivači moraju učiniti sve što je potrebno kako bi smanjili mogućnost za razočaranje gostiju a time i eliminirali potencijalnu kritiku ili negativnu recenziju. Potrebno je razumjeti da svaki gost ima različite standarde i očekivanja te ih je tako potrebno tretirati. Analizom recenzija dobivenih od gostiju pripremit ćemo plan postupanja s ciljem poboljšanja budućih recenzija i ocjena, što će utjecati na povećanje broja budućih upita a time i rezervacija.

  • Pregled usklađenosti sa zakonskim obvezama

    Kako bi u konačnici utvrdili da ste uskladili poslovanje s postojećim propisima provest ćemo ograničeni pregled usklađenosti koji uključuje analizu usklađenosti poslovanja privatnog iznajmljivača sa zakonskim zahtjevima i obvezama.

Detaljni pregled
Prijevodi tekstova

Usluga prijevoda web stranica, promo materijala i tekstova na europske jezike

U suradnji s izvornim govornicima nudimo uslugu prijevoda web stranica, promo materijala i tekstova na europske jezike iz kojih dolazi više od 80% turista koji svake godine posjećuju Hrvatsku. Naglasak stavljamo na brzorastuća tržišta Češke i Poljske iz kojih godišnje dolazi gotovo 2 milijuna gostiju, a zajedno imaju 50 milijuna stanovnika. Prijevode povjeravamo izvornim govornicima koji su prethodno prošli testiranje i vladaju svim terminima potrebnim za kvalitetan prijevod po izrazito atraktivnim cijenama.

Kad govorimo o prijevodu podrazumijevamo prijevod teksta napisanog na hrvatskom ili engleskom jeziku koji se prevodi na drugi jezik. Obratite nam se s povjerenjem jer vam jamčimo visoku kvalitetu prevedenih materijala.

Upravljanje ili najam turističkih objekta

Nudimo preuzimanje nad upravljanjem i oglašavanjem vaših turističkih kapaciteta u potpunosti ili djelomično

Turizam se kontinuirano razvija i prilagođava zahtjevima gostiju, dok su vještine i znanja potrebna za posao u turizmu od iznimne važnosti za uspjeh. Mi kroz stečeno iskustvo, praktična znanja i razumijevanje potreba gostiju učinkovito upravljamo smještajnim kapacitetima. Nudimo preuzimanje nad upravljanjem i oglašavanjem vaših turističkih kapaciteta u potpunosti ili djelomično. Obratite nam se s punim povjerenjem bilo da tražite više informacija o našim uslugama ili želite dogovoriti sastanak.

Turizam i njegovi dionici imaju značajan utjecaj na destinaciju kroz stvaranje radnih mjesta, pridonose rastu BDP-a, otvaraju nova tržišta čime se povećava prepoznatljivost lokacije, a sve uz zaštitu okoliša i očuvanja kulturne baštine. Iako se sve te pogodnosti ne pojavljuju automatski, potrebno ih je integrirati na dugoročno održivi način. Potrebno je izgraditi mrežu lokalnih partnera kako bi se dodatno proširila turistička ponuda, a samim time i rast popunjenosti i prihoda privatnih iznajmljivača. Bez suradnje s lokalnim partnerima iznajmljivači često ne iskoriste puni potencijal svojih smještajnih kapaciteta.

Studije izvedivosti utvrđuju ekonomsku opravdanost ili prikladnost lokacije ili tržišta za pojedini projekt/ideju. Naše studije izvedivosti pružaju idealni temelj za odlučivanja za razvoj i financiranje smještajnih kapaciteta (apartmana, apartmanske kuće, aparthotela, hotela, hostela, autokampa, odmarališta, itd.) ili drugih turističkih projekta.

Izrada studije izvedivosti uključuje:

  • analizu tržišta;
  • analizu lokacije;
  • analizu projekta/ideje;
  • procjenu podobnosti lokacije i tržišta projekta;
  • detaljan pregled ekonomske održivosti i profitabilnosti projekta/ideje;

Izrada investicijske studije uključuje:

  • studiju izvedivosti zajedno s izračunom povrata na ulaganje na temelju procijenjenih prihoda, investicijskih troškova te uvjeta financiranja;
  • analizu mišljenja i prognoza od trećih strana.

Procjene vrijednosti nude detaljan pregled postojeće situacije, moguće buduće zarade i tržišnu vrijednost projekta. Sastoji se od:

  • analize tržišta;
  • analize postojeće situacije;
  • financijske analiza;
  • analize i izrade očekivanih financijskih rezultata;
  • izračuna vrijednosti.

Naše višegodišnje iskustvo na područjima turizma i financija garancija je pouzdanosti procjene vrijednosti turističkih projekata. Nudimo usluge procjena projekata, nekretnina (apartmana, apartmanske kuće, aparthotela, hotela, hostel, itd.), ugovora o najmu i upravljanju te vrednovanje turističkih i zabavnih sadržaja.

Dobro poznavanje turističke djelatnosti vrlo je važno za proces donošenja odluka u svim fazama razvoja i upravljanja turističkim projektom. Poznavanje vlastite pozicije na određenom tržištu bitno je za donošenje strateških odluka. Nudimo sljedeće usluge:

  • analiza postojeće i očekivane (buduće) potražnja;
  • analiza postojeće i očekivane (buduće) ponude;
  • analiza popunjenosti i potencijala;
  • analiza profitabilnosti i ostalih ključnih pokazatelja poslovanja;
  • analiza ugovora (zakup, upravljanje, franšizno poslovanje, itd.) i vlasništva;
  • analiza specifičnih tržišnih segmenata (npr. odmarališta, hostela, domova za starije i sl.).
Cjenik

Odaberite jednu od naših ponuđenih usluga i unaprijedite vaše poslovanje

Brendiranje & Marketing
SEO optimizacija
Analiza postojećeg stanja

Sve cijene izražene su u kunama.

Napomena:
* SEO optimizacija uključuje tehnički SEO, on-page SEO i vanjski SEO s uključenih 10 vanjskih linkova. Kako bi ostvarili što bolje rezultate preporučamo dodatnu optimizaciju u trajanju od 3 do 6 mjeseci s cijenom od 1500 kn mjesečno.
** U cijenu nisu uključeni putni troškovi do lokacije na kojoj se nalazi turistički proizvod koji je predmet analize

Cjenik ostalih usluga

Usluge prijevoda po kartici teksta (1500 znakova)
Upravljanje ili najam turističkih objekata
Feasibility i investicijske studije
Procjena vrijednosti

Zatražite neobvezujuću ponudu

ili nas nazovite na kontakt brojeve +385 98 9140 708 i +385 98 1336 575!